דלתות פנים איכותיות, מעוצבות וייחודיות

דלתות הפנים עברו בשנים האחרונות מתיחת פנים רצינית וקפיצת מדרגה מבחינה אסתטית וטכנולוגית. למי שמחפש דלתות איכות העומדות בתקנים מחמירים ומשלבות בין עיצובים מרהיבים להתאמה אישית, כדאי להכיר את טובול דלתות.

צוות טובול
14 דצמבר 2020
דלתות פנים איכותיות, מעוצבות וייחודיות

דירה בפרויקט מודיעין

עם העלייה המתמדת ברמת החיים והמודעות לעיצוב פנים בקרב הציבור הישראלי, ניכרת השקעה רבה בתכנון ויצירה של סביבת מגורים ועבודה נאה ונוחה. גישה זו מתחילה בפריטים הגדולים ויורדת על לדקויות הקטנות ביותר, תוך התחשבות בהיבטים פונקציונאליים ואסתטיים כאחד. דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי דלתות פנים בהיותן מרכיב גדול, דומיננטי ומשמעותי המשפיע במידה רבה על האווירה, הסגנון והפרטיות בבתים ובמשרדים. אין פלא איפה שהשוק מציע קשת רחבה של דלתות פנים איכותיות במגוון עשיר של חומרים, גוונים וסגנונות, וביניהן בולטות במיוחד טובול דלתות..

 

קבוצת טובול הפועלת כבר יותר משלושה עשורים, נמנית על המובילות בישראל בענף דלתות הפנים. זאת בזכות סטנדרטים גבוהים במיוחד שהפכו את דלתות החברה לתו תקן איכות. מדובר בדלתות עמידות למים ולמזיקי עץ, בעלות רמה מצוינת של בידוד אקוסטי, המיוצרות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ובדגש על עיצוב חדשני ועל איכות הסביבה. החברה מציעה 3 סדרות ייחודיות של דלתות פנים, אשר בכל אחת מהן יש עולם ומלואו של סגנונות, גדלים, צבעים, טקסטורות ואפשרויות להתאמה אישית. המבחר העשיר מאפשר התאמה מושלמת לכל בית ומשרד, לכל טעם אסתטי וצורך פונקציונאלי, ולכל מסגרת תקציב. על איכותן הגבוהה של הדלתות מעידים אלפי לקוחות פרטיים, מעצבי פנים, אדריכלים, וכן יזמים וקבלנים הנמנים על מובילי שוק הנדל"ן בישראל, להם מעניקה החברה ליווי אישי ומקצועי בכל תהליך הרכישה.

 

סדרות מרהיבות של דלתות ייחודיות

כאמור, טובול דלתות  מציעה 3 סדרות מגוונות ומרשימות של דלתות פנים:

  • סדרת ECO DOORS – זוהי למעשה הסדרה הפופולארית והמבוקשת ביותר של החברה, המאופיינת בעיצוב נקי, בבחירה נכונה של חומרים, וביכולת התאמה אישית להיבטים פרקטיים ודקורטיביים. סדרה זו מבוססת על פלקסבורד, חומר מעולה בבידוד תרמי ואקוסטי אשר בתחתיתו ציפוי WPC ההופך את הדלתות עמידות למים. כמו כן, על גבי הדלתות מיושם ציפוי פורמייקה למניעת שריטות, המאפשר שמירה על חזותה הנאה והחדשה של הדלת בטווח הארוך.
  • סדרת Elegant – את הסדרה הזו ייצרנו במיוחד עבור אנשים בעלי טעם נקי, שאינם מוכנים להתפשר בשום אופן על איכות. הסדרה מאופיינת בעיצובים קלאסיים עם קווים נקיים ואסתטיים, כאשר ניתן להוסיף לדלתות מגוון רחב של נגיעות עיצוביות לבחירה, כגון חירוץ בעיצוב אישי, וכל צבע מבוקש ממניפת RAL.
  • סדרת Premium – זוהי סדרה המדברת אל ליבם של אנשים בעלי טעם יוקרתי במיוחד. היא כוללת מבחר דלתות פנים בעלות תוספות עיצוביות יוקרתיות ומוקפדות שעושות את כל ההבדל, למשל הבלטות ייחודיות ושילוב של זכוכית מעוטרת. ראוי לציין כי דלתות אלו נצבעות בעבודת יד, ושבדומה לסדרת ה- Elegant ניתן לשלב בהן חירוץ אישי וכל צבע ממניפת RAL.

 

עוד בנושא